tiistai 27. helmikuuta 2018

KYSYMYSPOSTAUS - VASTAUKSET OSA 2

KYSYMYSPOSTAUS - VASTAUKSET OSA 2

Top 3 mieleenpainuvimmat kokemukset?
- Maata Näkyvissä -festarit, jeeppisafari Dubaissa ja näköalat maailman korkeimmasta rakennuksesta Burj Khalifasta.

Mitkä on sun lemppari tv-sarjat ja miksi?
- Made in Chelsea, Vanderpump Rules ja The 100. Nämä sarjat kuuluvat mun lemppareihin varmaankin siksi, että ne kaikki ovat vielä kesken. Mä tykkään ihan älyttömän paljon katsoa kaikkia reality-sarjoja. Sekä Made in Chelseassa että Vanderpump Rulesissa seurataan nuorten aikuisten elämää, eikä draamalta vältytä. The 100 on taas täysin erilainen sarja kuin nuo edelliset. Kaikki se seikkailu, jännitys ja etenkin sarjan henkilöt saivat mut koukkuun.

Mitkä on sun lempiherkkuja?
- Porkkanakakku, maitosuklaa ja herkkusipsit + ranch -dippi.

Mikä on sun lempikirja?
- Poika raidallisessa pyjamassa.

Entä lempileffa?
- Taru Sormusten Herrasta Kuninkaan paluu. Tähän en kyllästy ikinä ja voisin katsoa sen monta kertaa putkeen!

MUN KOTI

Suosikkiruoka?
- Tällä hetkellä ehkä pasta&bolognese.

Lemppari muoto liikkua?
- Ehdottomasti ryhmäliikuntatunnit. Oli se sitten jooga, pilates tai pumppitunti, siellä on helppo ylittää itsensä ja mennä oman mukavuusalueensa ulkopuolelle. Ryhmässä treenaaminen motivoi mua ja silloin on myös helpompi puristaa vielä ne viimeisetkin mehut itsestään.

Missä näet itsesi viiden vuoden päästä?
- Työskentelen unelmaduunissa ja asutaan poikaystävän kanssa talossa/kämpässä, josta molemmat tykätään. Mahdollisesti myös koiranpentu löytyy.

Mitkä kolme asiaa ottaisit mukaan autiolle saarelle?
- Seuraa, viidakkoveitsen ja tulentekovälineet.

KYSYMYSPOSTAUS - VASTAUKSET OSA 2

Onko sulla jotain tavoitteita sun blogille vuonna 2018?
- Postata säännöllisemmin ja viettää enemmän aikaa tämän rakkaan harrastuksen parissa :)

Kauanko oot bloggaillut ja miksi bloggaat?
- Olen kirjoittanut tätä blogia itseasiassa jo kuusi vuotta. Blogin nimi on kuitenkin tässä ajassa kokenut muutoksen ja niin myös vanhimmat postaukset siirtyneet sivuun uusien tilalta. Mun mielestä on super mielenkiintoista seurata omaa kehitystä vuosien saatossa. Blogin kautta on myös helppoa palata muistoihin.

Mikä sai sut aloittamaan bloggaamisen?
- Halusin taltioida mun elämää johonkin kuvien kera, joten blogin perustaminen tuntui luonnolliselta.

Paras asia bloggaamisessa?
- Oma kehitys ja se kun saa lukijoilta hyvää palautetta omista teksteistä tai kuvista 

Mitkä kaks vinkkiä antaisit aloittelevalle bloggajalle?
- Älä aloita blogia vain siksi, että haluat esimerkiksi tienata sillä. Älä kiirehdi, vaan panosta kunnolla blogin yleisilmeeseen eli hyvälaatuisiin kuviin ja selkeään ulkoasuun.

KYSYMYSPOSTAUS - VASTAUKSET OSA 2

Kuka ottaa sun kuvat blogiin?
- Asukuvat ottaa yleensä joko poikaystävä tai sisko.

Millä kuvaat?
- Kamerana mulla toimii Canon EOS 500D ja objekteina Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon EFS 18-55mm sekä Canon EFS 55-250mm f/4-5.6 IS.

Mitä tavoitteita sulla on blogin suhteen? 
- Haluan tulevaisuudessa pystyä katsomaan taakse ja olla yhä ylpeämpi blogistani sekä huomata oman kehityksen niin kirjoittajana kuin kuvaajanakin.

Onko sulla jotain toista/toisia bloggaajia, jotka inspiroi sua? Kuka/Ketkä? Miksi?
- Kyllä on. Muun muassa Henna SeppäläAnette MarieSaijis ja Katja Johanna. Kaikilla heillä on blogeissaan upeita kuvia, mua mielyttävät ulkoasut ja mielenkiintoisia postauksia!

Onko Savonia hyvä amk?
- Mä olen ollut tyytyväinen Savoniaan. Meillä on mukavia ja osaavia opettajia ja koulun liikuntamahdollisuudet ovat ihan mahtavat! Yhden lukuvuoden Sykettä-tarran hinta on vain 66 euroa, ja sillä hinnalla pääsee rajattomasti käymään kuntosalilla ja osallistumaan monipuolisesti erilaisiin ryhmäliikuntoihin ja tapahtumiin. Mun Sykettä-tarra on todellakin maksanut itsensä takaisin jo moneen kertaan.

Missä haluaisit olla töissä kun valmistut koulusta?
- Sisustusarkkitehtitoimistossa tai jossain muussa sisustamiseen liittyvässä yrityksessä (mahdollisesti myös omassa).

6 kommenttia:

  1. Hei apua vau, nyt kyllä veti sanattomaksi, että mun blogi inspiroi sua! Mutta super kiva kuulla! :)<3

    VastaaPoista
  2. Otat kyllä todella kauniita kuvia!<3

    Tykkään näistä kysymyspostauksista, sillä saa aina tietää uutta kivaa bloggaajista :)

    inkanitta.fi

    VastaaPoista
  3. Oon kyllä ihan samaa mieltä, että ryhmäliikuntatunneilla saa puristettua viimeisetkin mehut itsestään ja mennä mukavuus alueen ulkopuolelle! Kuka nyt kehtaisi tuntemattomien ympäröimänä lopettaa kesken laiskuuttaan tai valitella epäkivaa liikettä? :-) Super ihana blogi! Tykkäsin kuvista - ihanan raikkaat ja hyvälaatuiset, millä otat kuvat ja löytyykö joku suosikki kuvanmuokkausohjelma? :-D
    Opiskelen muuten itsekin Kuopiossa, tosin amiskassa :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sitä just! Yksin treenatessa sitä on vaan helpompi lopettaa, kun tuntuu vähänkin raskaalta :D

      Iso kiitos ♥ Mä kuvaan mun kaikki kuvat Canonin EOS 500D:llä ja tuossa ylempänä lukee myös nuo objektit, joita käytän! Kuvat muokkaan aina Picasalla :) Ja hei ihanaa tietää muitakin bloggaajia täältä Kuopiosta! :)

      Poista