torstai 15. kesäkuuta 2017

MITÄ MULLE KUULUU?

MITÄ MULLE KUULUU?

Viime aikoina on tapahtunut ihan hirveän paljon asioita. En ole edes kerennyt miettiä blogin päivittämistä, joten saatte tällä kertaa myös tyytyä vähän vanhempiin asukuviin, jotka on napattu jo muutama kuukausi sitten. Nyt varmasti moni elää aika jännittäviä aikoja tulevaisuuden suunnitelmien suhteen, niin myös minä. Kävin nimittäin viime kuussa kahdissa eri valintakokeissa ja nyt odotellaan sitten tuloksia molemmista ja siitä aukeaako koulupaikka tänä vuonna.

MITÄ MULLE KUULUU?

Uutta ja jännittävää on tapahtunut myös työn saralla. Oon ollut jo kaksi kuukautta uudessa työpaikassa K-Citymarketissa ja vitsit mä oon onnellinen siitä! Työkaverit ovat kivoja ja tykkään olla just siinä kyseisessä työpaikassa töissä :-) Parasta ehkä kuitenkin on se, että ollaan siskon kanssa nyt myös työkavereita!

MITÄ MULLE KUULUU?

Kesä etenee myös kovaa vauhtia ja tuo tullessaan ihan super mahtavia juttuja kuten Ruisrock, jonne lähdetään isolla porukalla kolmisen viikon päästä! Sitä ennen kuitenkin juhlitaan juhannusta ja se jos mikä tuntuu muuten ihan oudolta.. En voi uskoa, että viikon päästä vietetään jo keskikesän juhlaa.. Aika menee niin nopeasti, ehkä jopa liiankin!

MITÄ MULLE KUULUU?

Tänään päättyi myös yksi ajanjakso, nimittäin poikaystävän vuoden mittainen taival armeijassa. Musta tuntuu, että vuosi meni todella nopeasti. Kyseisestä vuodesta jäi käteen monia hyviä asioita, vaikka erossa oleminen vaatikin jonkun verran totuttelua. Voisin kirjoittaa tästä aiheesta mahdollisesti myös myöhemmin omaa postaustansa, joten pysykää kuulolla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti